.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز؛
انتقاد دبیر مجمع نمایندگان مازندران از زمزمه های تغییر استاندار
در پی درج خبری در شمال نیوز مبنی بر " تلاش ناموفق نماینده بابل برای استانداری قناعت و توضیح شمال نیوز" دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از تلاش برای جابجایی مدیریت ارشد استان ، آن را ظلم در حق مردم مازندران عنوان کرد ...
انتقاد دبیر مجمع نمایندگان مازندران از زمزمه های تغییر استاندار

در پی درج خبری در شمال نیوز مبنی بر " تلاش ناموفق نماینده بابل برای استانداری قناعت و توضیح شمال نیوز" دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از تلاش برای جابجایی مدیریت ارشد استان ، آن را ظلم در حق مردم مازندران عنوان کرد.

به گزارش شمال نیوز ، احمد مقیمی ، با بیان اینکه با توجه به تاثیرگذاری پایگاه خبری شمال نیوز ، نفوذ آن در شمال کشور و اطمینان و امید مردم از این پایگاه خبری ، زیبنده شمال نیوز نبود که چنین اخباری را بدون هماهنگی با دبیرخانه مجمع نمایندگان استان مازندران منتشر کند و حداقل انتظار می رفت با ارائه برنامه های کلان استان ، از بی ثباتی مدیریت ارشد در مازندران جلوگیری کند.

وی افزود: زیبنده آقایان ، این است که بجای اینکه آنان به سمت اخذ مسئولیت روند ، مسئولیت به سراغ آنان رود.

مقیمی ادامه داد: کارآمدی ، پیشینه مدیریتی و طی مراحل مدیریت پله ای یکی از شاخص های مدیریت ارشد استان است که در آقایان وجود ندارد.

دبیر مجمع نمایندگان نسبت به جابجایی استاندار چنین پاسخ داد: کسانی که آهنگ جابجایی استان را می نوازند ، در حق مازندران ظلم می کنند و باعث کندی رشد و شکوفایی استان می شوند.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با وحدت و برادری ، چشم اندازهای هفت گانه استان محقق شود و تحقق این برنامه ها مستلزم ثبات مدیریت ارشد استان است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که آهنگ جابجایی مدیریت ارشد استان را می نوازند ، تقاضا میکنم به این برنامه ها خاتمه دهند ، تا مسئولان استان بتوانند در آرامش تصمیم گیری نمایند و هرگونه تشنج در استان ، سم محلکی برای عدم پیشرفت استان است.

وی با انتقاد از فعالیت خودمحور برخی از نمایندگان مازندران گفت: برخی از آقایان بجای جمع آوری امضا جهت تغییر مدیریت ارشد استان ،تلاش نمایند تا کارآمدی خود و حوزه انتخابیه خود را بالا ببرند ، تا خدمت شایسته ای برای مردم صبور مازندران داشته باشند.

مقیمی با بیان اینکه اگر فرض را بر تعاملات خوب آقایان با ریاست جمهوری در نظر بگیریم ، گفت: آقایان برای حل مشکل برنج و مرکبات کشاورزان ، چرا از این تعاملات استفاده نکردند تا شاهد مشکلات مردم مازندران نباشیم.

پایگاه خبری شمال نیوز در راستای تنویر افکار مخاطبان محترم طی تماسی با برخی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نظرات آنان را در خصوص تغییر مدیریت ارشد استان جویا شد که برخی نمایندگان مازندران خواستار ثبیت مدیریت ارشد استان بوده اند. این نمایندگان اعلام کردند در شرایط کنونی تغییر مدیریت ارشد استان باعث پسرفت توسعه استان می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گلچهره محمدي 13 مهر 1388
وضع استان افتضاح بود با امدن ... مفتضح تر مي شودخاصيت دبير مجمع نمايندگان همين قدر است كه قدرت يك نماينده بابلي از ايشان بيشتر است متاسفم متاسفم كه به شماها راي داديم
علي 14 مهر 1388
شما هم منصف باشيدايشان توانمند هست مگر آقاي مقيمي چه پستي قبل از نمايندگي داشته كه اينقدر ادعاي مديريت مي كند اقاي مقيمي به اعتبار مردم اعتبار گرفت الان هم اصلا استاني فكر نمي كند
نا شناس 14 مهر 1388
[جناب اقاي مقيمي تغييرمسئوليت هاطبيعي است اماجاي تاسف براي سه نماينده ساري - بابل-وقائمشهركه براي چه كسي تلاش كردندكه بسياري ازمشكلات استان ازاوناشي ميشودواين نمايندگان به قول فردي بااين كانديداي استانداري معامله كرده اندبرسرچه.......
14 مهر 1388
عامل وحدت و همدلي و توسعه و پيشرفت در استان حضور مجدد مهندس شفقت با كوله باري از تجربه و تخصص است. ايشان مورد حمايت نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان معظم خبرگان رهبري و روحانيت معزز و نماينده معظم ولي فقيه و ائمه محترم جمعه و ستاد دكتر احمدي نژاد و قاطبه مردم مومن و ولايي مازندران مي باشد.از رياست محترم جمهور و وزير محترم كشور استدعا مي شود با حضور مجدد ايشان در مازندران موافقت بعمل آورند تا مازندران طعم شيرين همدلي و تلاش و كار را دوباره احساس نمايد
حامد 14 مهر 1388
اقاي كريمي استاندار دلسوزي است و براي مردم خدمت ميكند ما هم با اقاي مقيمي موافقيم و نماينده بابل نبايد اين حركت را انجام دهد اين كار مانند از پشت خنجر زدن است
نا شناس 28 مهر 1388
آقای کریمی باید هم از قناعت دفاع کند آخه اگه ما هم بابت آموزش و پرورش بابل با و... با قناعت تبانی میکردیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.